20-11-2015 09:43 | Door: Fitria Jelyta

Interface organiseert op woensdag 9 december een workshop speciaal voor B2B-professionals die zich afvragen hoe duurzaamheid en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) effectief in  marketing kan worden ingezet.

In de workshop gaat Interface verschillende vragen en dilemma’s behandelen om duurzaamheid beter te integreren in marketing en sales. Volgens de tapijttegelfabrikant vormt duurzaamheid een inspiratiebron voor innovatie, business development en het vergroten van klantloyaliteit.

Tijdens de workshop vertellen verschillende sprekers over hoe zij duurzaamheid in onder meer business modellen en marketing hebben geïntegreerd.

Zo spreekt Geanne van Arkel, Head of Sustainable Development Interface, over hoe Interface duurzaamheid heeft geïntegreerd op zowel product, proces als business model niveau. Daarnaast zullen Hago Next en marketingbureau B-Open cases presenteren, waarin duurzaamheid en klantenbinding samengaan.

De workshop vindt plaats op woensdag 9 december 2015 van 13:30 tot 17:15. B2B-professionals die werkzaam zijn in de marketing, innovatie, communicatie of MVO kunnen zich aanmelden via het inschrijfformulier

Bron: Interface | Foto: bfi Business Furniture Inc., Creative Commons (Cropped by DuurzaamBedrijfsleven)