22-04-2016 10:47 | Door: Redactie DuurzaamBedrijfsleven.nl

Mark Aink, directeur van marketingbureau Native Circles, vertelt over hoe marketing bijdraagt aan duurzaamheid. Verder: duurzame boodschappenlogistiek in Utrecht, drijvende zonnepanelen en klimaatneutraal opereren.

Uitzending

Podcasts

Podcast Wim Sinke, ECN: Drijvende zonnepanelen

Met tweezijdige zonnepanelen op water kan de opbrengst aan duurzame energie fors worden verhoogd.

Podcast Knook in de Week: Ondertekening klimaatakkoord

De ondertekening van het klimaatakkoord valt samen met Earth Day. Hoe zat het ook alweer met het klimaatakkoord?

Podcast: Het belangrijkste nieuws

Apple zet een robot in om iPhones te demonteren en werkt aan een elektrische auto. Verder: Het duurzaamste bedrijf in Drenthe sluit ketens van koffiebekertjes.

Podcast Niels van Geenhuizen, Arcadis: 100 procent klimaatneutraal

Niels van Geenhuizen, MVO-manager bij Arcadis, vertelt over hoe het ingenieursbureau 100 procent klimaatneutraal opereert.

Podcast Michiel Muller, Picnic: Duurzame boodschappenlogistiek

Michiel Muller, medeoprichter van online supermarkt Picnic, vertelt over duurzame boodschappenlogistiek in Utrecht.

Podcast Mark Aink, Native Circles: Inspirerende rolmodellen

Mark Aink, directeur van Native Circles, vertelt over zijn rolmodel Douglas Tompkins.

Podcast Mark Aink, Native Circles: Succesvolle campagnes

Mark Aink, directeur van marketingbureau Native Circles, vertelt over de campagneprojecten waar hij het meest trots op is.

Podcast Mark Aink, Native Circles: Over greenwashing

Mark Aink, directeur van marketingbureau Native Circles, vertelt over de lessen die we kunnen leren uit bedrijven die geen aandacht besteden aan duurzaamheid.

Podcast Mark Aink, Native Circles: Over het nieuws

Mark Aink, directeur van marketingbureau Native Circles, vertelt over wat hem in het afgelopen week is opgevallen in het nieuws.

Podcast Mark Aink, Native Circles: Profileren in duurzaamheid

Mark Aink, directeur van marketingbureau Native Circles, vertelt over hoe het marketingbureau bijdraagt aan duurzaamheid.