The New Motion wil horeca veroveren

The New Motion wil horeca veroveren

19-01-2015 10:49 | Door: Redactie DuurzaamBedrijfsleven.nl

Leverancier van laadpunten The New Motion geeft horecagelegenheden korting op een laadpunt.

Leden van koepelorganisatie Koninklijke Horeca Nederland (KHN) krijgen van The New Motion 15 procent korting op de aanschaf van een laadpaal. KHN ondersteunt, als grootste horeca brancheorganisatie, ruim 20.000 horecaondernemers.

Het doel van de samenwerking met de laadpuntenleverancier is de gastvrijheid voor elektrische rijders op horecalocaties te vergroten met oplaadpunten.

Terugverdienen

The New Motion becijfert dat horeca-ondernemers hun investering met het speciaal ontwikkelde laadpunt-abonnement ‘commerce’ in een jaar kunnen terugverdienen.

Naast het leveren van een extra service voor gasten, krijgt een horecalocatie volgens The New Motion door het plaatsen van oplaadpunten ook een duurzame uitstraling.

Bron: The New Motion | foto: Extravigator.com, via Flickr

Word nu Free Member en ontvang GRATIS 2x per week een nieuwsbrief met de belangrijkste duurzame ontwikkelingen. En download ook nog eens GRATIS al onze infographics. 

Door: Redactie DuurzaamBedrijfsleven.nl

Elke dag selecteert de redactie van DuurzaamBedrijfsleven.nl het belangrijkste duurzame nieuws voor het bedrijfsleven. We schrijven korte, puntige artikelen over de nieuwste mogelijkheden in duurzaam ondernemen.



Priority Partner voor de sector Voeding & Dranken

Nieuws over voeding en dranken

Aanbod van gezond eten is van belang om de groeiende wereldbevolking duurzaam te voeden. Hierbij spelen vitaminen een grote rol, maar ook eiwitrijke voeding is van belang. Producenten van voedsel en dranken werken aan productiemethoden voor producten die duurzaam worden geproduceerd, langer houdbaar zijn en voldoende voedingsstoffen bieden. 

Het Subsidie ABC voor ondernemers
Sector Voeding & Dranken